Soutěžní adventní kalendář přináší také Kaufland
Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní
řetězec Kaufland.
Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní
řetězec Kaufland.
Vystoupení orchestru v newyorské Carnegie Hall využila Česká filharmonie
k masovější brandové kampani, která pro ni není typická. Jejím
prostřednictvím láká posluchače na sledování přímého přenosu
z koncertu českých hudebníků.
V čele marketingu a komunikace skupiny ČSOB střídá Jiří Jón Renatu
Němcovou Pixovou.
Do čela marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastupuje od
2. prosince Michal Šlechta.
Digitální adventní kalendář řetězce Penny nabídne každý den nové hry
a výhry.
Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI
by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli
rychlejší obsluze.
Na letošní vánoční svátky připravil Bernard dva pivní
speciály – polotma Adventní speciál a limitovanou edici Ležáku
s chmelem z Vysočiny.
Značka rumu Dictador uvádí na českém trhu exkluzivní edici, jejíž lahev
vytvořil designér Richard Orlinski.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Organizace #HolkyzMarketingu si připomíná kampaní svých 10 let na trhu.
Máj Národní začíná nabízet 6,5 tisíc metrů čtverečních svých
eventových prostor.