Kamenný obchod neprodává jen produkty, buduje hlavně důvěru
V době stále rostoucí e-commerce se kamenný obchod mění v prostor,
v němž značky mají možnost budovat důvěru u svých zákazníků.
V době stále rostoucí e-commerce se kamenný obchod mění v prostor,
v němž značky mají možnost budovat důvěru u svých zákazníků.
Pod vlastní značkou Vitalpoint nabídne lékárna doplňky stravy za
příznivou cenu.
Sledující si dnes méně vyhledávají proaktivně nový obsah od svých
oblíbených tvůrců, spoléhají více na doporučení algoritmu.
Letos přidala společnost Stock do své nabídky vlastní značku whisky Clan
Campbell, portfolio rozšířila o Sierra Tequilu či Rémy Cointreau.
Nárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání
věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla.
Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum
ResSolution Group.
Hygge otevírá coworking v prostorách pražského klubu Radost FX, ostravské
budově Ostravica-Textilia a na zlínské adrese Silo II.
S novou značkou OlaOla chtějí Martin a Lucie Bernátkovi zpřístupnit
dlouhověkost každému. Nabídne dostupné suplementy i sebediagnostiku.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem Ikea pro region Česká republika, Maďarsko a
Slovensko je Rostislav Čítek.
Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky
Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky
ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své
letošní vánoční kampani.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými
partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro
značky.