• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Marketing

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Marketing

Přejít na články

/media/10487/apple_shutterstock

# Marketing

Interbrand: Nejhodnotnější značkou je stále Apple

Čt 24. října 2019 07:40 2 min

V žebříčku nejhodnotnějších značek Interbrand se drží na špičce Apple, Google a Amazon. Facebook vypadl z první desítky.

/media/10489/zlateoplatkydoruky_slider

# Aktuality # Marketing # Reklama

Opavia uvádí Oplatky do ruky, cílí na nové příležitosti

Čt 24. října 2019 07:35 2 min

Opavia tento měsíc přichází na trh s novinkou v podobě Oplatek do ruky. Chce s ní oslovit novou cílovou skupinu i novou příležitost ke konzumaci.

/media/10484/liftago

# Aktuality # Marketing

Liftago spouští systém sdílené logistiky, zapojí se Alza či Sushitime

St 23. října 2019 12:50 4 min

Taxi aplikace Liftago se pouští do oblastí sdílené logistiky, do nového systému se zapojují firmy jako Alza, Shoptet nebo Sushitime.

/media/10475/gymshark

# Marketing # Retail

Prodej přímo spotřebiteli testují dnes už i zavedené značky

St 23. října 2019 11:30 5 min

Prodej přímo spotřebiteli neboli D2C objevují i zavedené značky. Budují si tak užší vztah se zákazníky a získávají přesná data.

/media/10414/influencering_andreapavelcova

# Marketing

Za chyby influencerů v kampani jsou zodpovědné i firmy

Po 21. října 2019 11:05 4 min

Spolupráce s influencery by měla být ošetřena smluvně, pozor by si zadavatelé měli dávat i na krizový scénář, radí právnička Andrea Pavelcová.

/media/9410/vodafone_upc_spojeni

# Marketing # Online

Značka UPC by z trhu mohla zmizet už příští rok

Po 21. října 2019 07:50 3 min

Zhruba v první polovině příštího roku očekává Vodafone dostatečné povědomí o spojení s UPC. Následně by mohlo dojít k plnému rebrandingu.

/media/10304/kpmg_marwick

# Aktuality # Marketing

KPMG přidává k tištěnému magazínu Marwick i web

So 19. října 2019 08:30 2 min

KPMG spouští po čtyřech letech fungování tištěného titulu Marwick i jeho online verzi.

/media/10368/technologie_shutterstock

# Marketing # Data

Investice do marketingových technologií se zvýšily o pětinu

Pá 18. října 2019 16:00 3 min

O 22 % se meziročně zvýšily investice do marketingových technologií, ukazuje průzkum společností BDO a WARC.

/media/10406/designblok

# Marketing

Začíná Designblok, letos i s výlety do regionů

Čt 17. října 2019 12:00 5 min

Letošní 21. ročník Designbloku na téma Budoucnost nabídne bar z recyklovaných kávových kapslí, ostrov Sugarlandia i výlety do regionů.

/media/10376/quiquevivas

# Marketing

Vodafone: Chceme se stát jedničkou ve všem, co děláme

St 16. října 2019 11:45 8 min

Vodafone se postupně spojuje s UPC. O plánech s oběma značkami hovoří Quique Vivas, viceprezident pro nefiremní zákazníky.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.