F. H. Prager: Po 10 letech chceme do byznys modelu zapojit i pěstitele
Značka F. H. Prager začínala se cidery. Dnes už má mnohem širší
portfolio, které obsahuje i alkonády či ledovou kávu.
Značka F. H. Prager začínala se cidery. Dnes už má mnohem širší
portfolio, které obsahuje i alkonády či ledovou kávu.
Legendární Pe-Po je stále jedničkou ve svém segmentu, ale výrazně
rozšířilo portfolio. Pod značkou nabízí 26 výrobků, cílí na mladé a vyrábí i privátní značky pro firmy.
Dětské menu Happy Meal slaví 40 let. U této příležitosti vydává
McDonald’s limitovanou edici hraček.
I v rámci Creative Docku se musí kreativci snažit o zakázku svých
kolegů, popisuje fungování Creative Studia jeho ředitel Jiří Caudr.
„Pouze ti z nás, kteří udržitelnost začlení do své obchodní
strategie, zůstanou pro své zákazníky relevantní,“ myslí si říká
Co-CEO společnosti Zalando Rubin Ritter.
Podpora byla uzavřena minimálně do sezóny 2022/2023 a týká se jak mužské
reprezentace, tak mládežnických týmů i ženského hokeje.
Reklamní tvůrci mnohdy neváhají do svých sdělení zakomponovat politickou
či společenskou agitaci. Podle průzkumu DNA Seattle na to ale publikum
příliš neslyší.
Blue Events uspořádá konference Retail Summit 2020 a Big Data 2020 v nově
rekonstruovaném pražském hotelu Clarion.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketing a komunikační aktivity společnosti Neeco Global ICT Services
řídí Lucie Zaki.
Americká značka řemeslného piva Blue Moon rozšíří na českém trhu
portfolio společnosti Pivovary Staropramen.