Většina mladých je ochotna za peníze sdílet obsah
Až 86 % generace Z je otevřeno sdílení placeného sponzorovaného obsahu
na svých sociálních sítích. Microinfluencering má do budoucna velký
potenciál.
Až 86 % generace Z je otevřeno sdílení placeného sponzorovaného obsahu
na svých sociálních sítích. Microinfluencering má do budoucna velký
potenciál.
Značka Pepsi představí v příštím roce svůj kolový nápoj s kávou.
Potenciál testuje už potřetí.
Penny Market spouští věrnostní kampaň s plyšovými postavami z filmu
Ledové království 2. Akce trvá až do března.
Výzkum o spolupráci marketingových a finančních ředitelů adaptovala pro
český trh zdejší pobočka konzultační společnosti EY.
Na český a slovenský trh přichází v prosinci čínská značka chytrých
telefonů Realme. S marketingovou podporou začne až příští rok.
Téměř 69 % spotřebitelů by přestalo kupovat určitou značku, pokud by
využívání zákaznických dat bylo příliš agresivní, ukazuje výzkum
Accenture.
Skupina Kofola podepsala smlouvu o koupi 100% podílu ve společnostech
Karlovarská Korunní a Ondrášovka.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu developerské firmy Getberg přišel Jakub Čech.
Tradiční český výrobce plechových hraček, firma Kovap, mění logo a v lednu spustí nový e-shop a nové webové stránky.
Inspirací pro značku jsou lidé a jejich životní styl, a to i přesto, že
nabourávají tradiční způsob fungování automobilového světa, říká
globální marketingový šéf Citroënu Arnaud Belloni.