Valentýn se stává rodinným svátkem, slaví ho i děti
V Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů
se do oslav čím dál častěji zapojují i děti.
V Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů
se do oslav čím dál častěji zapojují i děti.
# Aktuality # Retail # Marketing
Mall.cz k 31. březnu skončí jako samostatný e-shop, čeká ho podobný
osud jako CZC.cz, přesune se na platformu Allegro.
# Aktuality # Marketing # Retail
Knihobot se rozrůstá o tři pobočky u svého dlouhodobého partnera –
řetězce Levné knihy. Nově bude v Praze na Andělu, Olomouci a Brně.
Nový marketingový ředitel Martin Smejkal se ujal řízení marketingu všech
značek Pivovarů Staropramen jak na českém, tak na slovenském trhu.
Novou limitovanou edici McCrispy Smoky Bacon jde McDonald’s vstříc vyšší
poptávce po kuřecím masu.
Skupina ČEZ se stala dalším generálním partnerem Českého atletického
svazu, přidala se tak k České spořitelně.
Loterijní společnost Allwyn se stala oficiálním partnerem týmu McLaren. Je
zároveň i oficiálním partnerem Formule 1 (F1).
Uber spouští službu Uber Ski, nabídne možnost odvozu na lyžařské svahy
v několika zemích Evropy.
Platforma Gopass se stala klíčovým nástrojem i pro budování zákaznické
loajality a efektivní marketingovou komunikaci skiareálů Špindlerův Mlýn a
Ještěd. Detaily prozrazuje Jakub Hanuš, marketingový manažer Tatry Mountain
Resorts.
Autorkou podoby letošního vizuálního stylu filmové ankety Český lev je
opět Jana Krchová.