K budování smysluplnosti pomáhají značkám partnerství
Smysl značky by měl být zakotven ve strategii růstu, vyplývá z letošní
zprávy marketingového portálu Warc.
Smysl značky by měl být zakotven ve strategii růstu, vyplývá z letošní
zprávy marketingového portálu Warc.
Česká značka Aligator uvádí na trh dva nové modely mobilních telefonů
pro seniory, podpoří je promo akcemi u jednotlivých prodejců.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketing Svazu lyžařů České republiky od ledna řídí Tereza Eliášová.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou vedoucí úseku produktu a marketingu Volkswagen FinancialServices se
stala Jana Hrušková.
Společnost Asekol se snaží ke třídění elektroodpadu motivovat
netradičními aktivitami. V poslední době ho spojuje například s uměním
a designem.
E-shop Rohlik.cz chce investovat do vlastní značky Rohlík. Plánuje ji
rozšířit o desítky produktů.
Sílící klimatický aktivismus a zájem o životní prostředí vytváří
tlak na značky. S tzv. efektem Greta by se měla vyrovnat každá z nich.
Nová online služba Rixo.cz, jejímž investorem je Home Credit ze skupiny PPF,
oficiálně zahájila.
Firmy začínají víc poslouchat, co jim zákazníci říkají. To je jeden ze
závěrů, který zazněl na setkání CX Forum, věnovanému zákaznické
zkušenosti.
Značka Pepsi představí na českém trhu u bezkalorických variant nový
design etiket lahví a vzhled plechovek.