Jak inovovat během zombie apokalypsy
Zkuste přemýšlet komplexněji, přijít s něčím novým a přijmout krizi
jako možnost vyzkoušet nové způsoby a cesty, píše Adéla Romanczinová
z agentury Grizzlink.
Zkuste přemýšlet komplexněji, přijít s něčím novým a přijmout krizi
jako možnost vyzkoušet nové způsoby a cesty, píše Adéla Romanczinová
z agentury Grizzlink.
Karamelizované sušenky Lotus Biscoff se pustily do výroby zmrzliny. Na trh ji
uvádí v kelímku i na dřívku.
V pandemii se zdaleka nerozváželo jen jídlo. Zájem rostl i o ovocné
šťávy, smoothie nebo kávu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Český koncept pekařství Mr.Baker se přemění na Hello. Do dvou let chce
mít více než 50 prodejen.
Výhody investování rostou rychleji v recesi, říká na základě
zkušeností z předešlé krize v letech 2008 a 2009 odborník
Peter Field.
Na český trh přichází značka rostlinné alternativy masa The Vegetarian
Butcher. K dostání bude v Albertu a na Rohlíku.
# Aktuality # Lidé # Marketing
David Vejtruba po osmi letech opustil pozici ředitele marketingu Solvent ČR.
Pandemie může být pro prodejce i výrobce příležitostí, jak přestat
pálit peníze na špatných promocích.
Místo karlovarského festivalu proběhne od 3. do 11. července v bezmála
stovce českých kin filmová přehlídka.
Během krize jsme museli vymyslet něco nového, abychom s našimi dárci
udrželi kontakt, říká ředitelka Světlušky Gabriela Drastichová.