BrandZ: Amazon je stále nejcennější globální značkou
I přes pandemii koronaviru hodnota nejcennějších značek světa letos
meziročně vzrostla o 6 %, vyplývá to ze žebříčku BrandZ.
I přes pandemii koronaviru hodnota nejcennějších značek světa letos
meziročně vzrostla o 6 %, vyplývá to ze žebříčku BrandZ.
Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve
svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu
agentury Nielsen.
Czech Electronic Sport Association (CESA plánuje do dvou let spojovat na
100 tisíc hráčů.
Společnost Olympus se rozhodla po 84 letech opustit výrobu fotoaparátů.
Značka Hello změnila nabídku i vzhled. „Hello je čerstvé pekařství.
Přestavby měly navíc vliv i na personál, který je více pozitivní
k zákazníkovi," říká Martin Petřík z Lagardére Travel Retail.
Mattoni 1873 vytvořila program na míru pro restaurace, který podpoří přes
sociální sítě. „Celkově chceme zasáhnout každým postem 7500 lidí,“
říká Michal Šlechta, manažer značky Pepsi.
Podle odhadů má český herní průmysl i letos pokračovat v růstu a ve
srovnání s loňským rokem si připsat 10% navýšení.
Zkušenosti s přenosem klasického festivalu, založeného na setkávání
lidí, do online prostředí popisuje na příkladu festivalu Maker Faire Prague
Michal Uryč z Taktiq Communications.
Spíše než spořit uvažuje Zásilkovna o navýšení marketingového
rozpočtu. Rovněž hledá nové lidi do svého týmu. O dalších plánech
hovoří marketingový ředitel skupiny Packeta Milan Šmíd.
V tomto výjimečném okamžiku potřebujeme marketéry, kteří mají odvahu
vést, píše odborník Thomas Barta.