• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Marketing

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Marketing

Přejít na články

/media/8738/shutterstock_amazon

# Marketing

BrandZ: Amazon je stále nejcennější globální značkou

Út 30. června 2020 10:45 2 min

I přes pandemii koronaviru hodnota nejcennějších značek světa letos meziročně vzrostla o 6 %, vyplývá to ze žebříčku BrandZ.

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

# Data # Retail # Marketing

Osm z deseti FMCG firem očekává tlak na úspory rozpočtu

Po 29. června 2020 07:35 5 min

Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu agentury Nielsen.

/media/7635/esport_shutterstock

# Aktuality # Marketing

Vznikla další asociace o esportu, jmenuje se CESA

Pá 26. června 2020 11:45 2 min

Czech Electronic Sport Association (CESA plánuje do dvou let spojovat na 100 tisíc hráčů.

/media/13248/olympus_shutterstock

# Aktuality # Marketing

Firma Olympus končí s výrobou fotoaparátů

Čt 25. června 2020 15:45 3 min

Společnost Olympus se rozhodla po 84 letech opustit výrobu fotoaparátů.

/media/13100/hello_martin_petřík

# Retail # Marketing

Pekařství Hello: Už nejsme „low cost" koncept

Čt 25. června 2020 12:40 7 min

Značka Hello změnila nabídku i vzhled. „Hello je čerstvé pekařství. Přestavby měly navíc vliv i na personál, který je více pozitivní k zákazníkovi," říká Martin Petřík z Lagardére Travel Retail.

/media/13227/michal-šlechta_mattoni-1873

# Marketing # Aktuality

Mattoni 1873 podpoří restaurace programem Oživ svůj podnik

St 24. června 2020 10:15 4 min

Mattoni 1873 vytvořila program na míru pro restaurace, který podpoří přes sociální sítě. „Celkově chceme zasáhnout každým postem 7500 lidí,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Pepsi.

/media/13230/gaming_shutterstock

# Marketing

Český herní průmysl má letos dosáhnout 5 miliard Kč

St 24. června 2020 07:30 3 min

Podle odhadů má český herní průmysl i letos pokračovat v růstu a ve srovnání s loňským rokem si připsat 10% navýšení.

/media/13208/maker-faire

# Marketing

Převést klasický festival do online prostředí? Zbláznili jste se?

Po 22. června 2020 16:45 4 min

Zkušenosti s přenosem klasického festivalu, založeného na setkávání lidí, do online prostředí popisuje na příkladu festivalu Maker Faire Prague Michal Uryč z Taktiq Communications.

/media/13183/milansmid

# Marketing

Zásilkovna: Pozastavit rozjeté věci znamená dlouhodobě ztratit

Po 22. června 2020 11:25 13 min

Spíše než spořit uvažuje Zásilkovna o navýšení marketingového rozpočtu. Rovněž hledá nové lidi do svého týmu. O dalších plánech hovoří marketingový ředitel skupiny Packeta Milan Šmíd.

/media/13128/thomas-barta

# Marketing

Barta: Přišla hvězdná chvíle marketingu, využijte ji rychle

Pá 19. června 2020 11:05 3 min

V tomto výjimečném okamžiku potřebujeme marketéry, kteří mají odvahu vést, píše odborník Thomas Barta.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.