Za pandemie se daří hračkám a hrám pro celou rodinu
Zatímco rodinné hry nebo stavebnice typu Lego zaznamenaly v době nouzového
stavu zvýšené prodeje, panenky či autíčka stagnovaly.
Zatímco rodinné hry nebo stavebnice typu Lego zaznamenaly v době nouzového
stavu zvýšené prodeje, panenky či autíčka stagnovaly.
Společnost Astute, působící na poli péče o zákazníky, koupila platformu
Socialbakers.
Nejen knihy, ale i hry, školní potřeby nebo vína, doplňkový sortiment už
tvoří 20 % obratu. „Sami se vnímáme jako dárkový obchod, “ říká
Adam Pýcha, marketingový ředitel Knihy Dobrovský.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kromě programových změn představuje Český rozhlas Vltava i svou novou
vizuální identitu a kampaň.
Apple AirPods, Netflix, Disney, Spotify, to jsou značky, které během pandemie
zaznamenaly největší nárůst popularity u generace Z.
Módní značka COS spouští vlastní second-hand platformu Resell. Do konce
roku by měla být dostupná i u nás.
# Aktuality # Retail # Marketing
Konference Friends of Pets se bude 17. září věnovat dynamicky se
vyvíjejícímu segmentu krmiv a potřeb pro domácí mazlíčky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Americká značka Gap otevře na českém a slovenském trhu značkové
prodejny, spustí i e-shop.
Značky, jež navazují na tradici, by se neměly bát změn. Důležité je
mít silnou vizi pro budoucnost, zaznělo na letošním Brandstormingu.
Volkswagen Užitkové vozy letos slaví 70 let své modelové řady
Transporter. Oslavy však značně narušila pandemie.