Dm drogerie: Pandemie zvedla prodeje na e-shopu o 88 %
„Vlivem pandemie zaznamenal dm online shop razantní vývoj, oproti
předchozímu obchodnímu roku má 88% nárůst obratu,“ říká Martina
Horká, jednatelka dm drogerie.
„Vlivem pandemie zaznamenal dm online shop razantní vývoj, oproti
předchozímu obchodnímu roku má 88% nárůst obratu,“ říká Martina
Horká, jednatelka dm drogerie.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Experimentální minipivovar, který vznikl pod záštitou Plzeňského
Prazdroje, se dostává do prodeje. Spustí i vlastní e-shop.
# Aktuality # Marketing # Retail
Plzeňský Prazdroj otevřel v Praze svou dárkovou prodejnu umístěnou mimo
vlastní pivovary.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Od uzavření smlouvy s Karlem Hašlerem, která dala bylinkovým bonbónům
název Hašlerky, uplyne 13. prosince 100 let.
Více plánování, větší zásoby i připravenost, to jsou změny
v nákupním chování, které s sebou přinesla stále probíhající
pandemie.
Během pandemie vzrostl mnohonásobně online prodej luxusních značek.
V dubnu dokonce meziročně o 209 %.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým ředitelem marketingu a komunikace sítě AAA Auto se stává
Karel Smrž.
Při budování značky se vyplatí nepodceňovat i právní aspekty její
ochrany. Na co se zaměřit, popisuje advokátní kancelář AZ Legal.
„Několikrát do roka nám starosta nějaké menší obce nabízí prostor,
kde můžeme otevřít prodejnu s nulovým anebo opravdu symbolickým nájmem,"
říká Dalibor Novák, marketingový ředitel Potraviny Kubík.
I vinaře zasahují pandemická opatření. Aby podpořili své prodeje,
orientují se na prodej online a v maloobchodních řetězcích.