Clubhouse firmám nabízí transparentnost i zpětnou vazbu
V Česku čerstvá sociální síť Clubhouse přitahuje nejen jednotlivce, ale
i firmy. Umožňuje jim vést s uživateli otevřený dialog a získávat
zpětnou vazbu.
V Česku čerstvá sociální síť Clubhouse přitahuje nejen jednotlivce, ale
i firmy. Umožňuje jim vést s uživateli otevřený dialog a získávat
zpětnou vazbu.
Módní e-shop Answear do nového roku vstoupil s novou investicí. O jeho
plánech jsme hovořili s country manažerkou Evou Balaštíkovou.
Možnost použít SMS jako nástroj pro přihlášení do soutěže byl doposud
problém. Nyní padlo přelomové rozhodnutí.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela
společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších
týdnech.
Produktová i korporátní komunikace Biopekárny Zemanka přechází od ledna
2021 k CIRA Advisory pod vedením Ivany Hekerle.
Během pandemie se témata dezinformací posunula do osobní roviny. Firmy by
už před nimi neměly přivírat oči, upozorňuje Roman Číhalík ze
spolku Nelež.
Tipsport uzavřel partnerství s NHL. Kromě marketingových práv získává
i nová data v reálném čase.
Pojišťovny AXA a Uniqa mají jednotné představenstvo. K přejmenování AXA
na Uniqu dojde ještě letos.
Díky vlastnímu televiznímu studiu a přenosům, které vysílá na
sociálních sítích, oslovuje Česká filharmonie nové posluchače, popisuje
ředitel marketingu Michal Medek.
Česká ovocná vína pod značkou Rybízák zvládají pandemii zatím vcelku
úspěšně, i díky tomu, že 90 % prodejů je online. Základem je ale podle
zakladatele Petra Čerňanského kvalitní zákaznická péče.