Výrobce hraček Kovap posiluje marketingové aktivity
Kovap, český výrobce plechových hraček, posiluje marketingové aktivity a vytvořil poprvé ve své 75leté historii novou pozici manažera marketingu.
Kovap, český výrobce plechových hraček, posiluje marketingové aktivity a vytvořil poprvé ve své 75leté historii novou pozici manažera marketingu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kaufland zaznamenal za rok fungování s K-Card desítky milionů nákupů a aktuálně ji používá přes 1,5 mil. zákazníků. Nově přidává slevy
u partnerů a další benefity.
Unilever chce v následujících dvou letech investovat přes 50 miliard korun
do rozvoje kosmetických produktů, rostlinných potravin a e-commerce.
Vitana reaguje na rostoucí oblibu biopotravin a uvádí na trhu řadu koření
v bio kvalitě.
Svátek sv. Valentýna se letos chystá oslavit jen 35 % Čechů. Investovat do
něj méně než 500 korun hodlá téměř polovina z nich.
L’Oréal si na personalizaci a marketingovou automatizaci vybírá agenturu
Kindred.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým jednatelem společnosti Continental Barum, jenž je zodpovědný za
marketing a obchod, se stal Pavol Červenák.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Agnieszka Jabłońska-Twaróg bude na českém a polském trhu zodpovědná za
značku Twisto, sociální média, influencery i PR.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Funkci člena představenstva pro prodej a marketing automobilky Škoda Auto
převezme od 1. března Martin Jahn.
Albert od roku 2018 kompletně změnil strategii přístupu k vlastním
značkám a jejich designu. Loni uvedl na trh dvě nové a jejich znalost
dosahuje desítky procent.