Alibaba: Expandovat chceme i se službami a zábavou
Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na
další trhy.
Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na
další trhy.
Novinku v podobě Prosecco Rosé na trh přináší značka Mionetto, které
v Česku distribuuje společnost Bohemia Sekt.
Mlékárna Valašské Meziříčí přichází na trh s novými ekologickými
obaly a zároveň i s novou příchutí kefírového mléka, citron a bezový květ.
Nulisec je online velkoobchodní tržiště. Začínalo s digitalizací
prodejců v tržnici Sapa. „Ti přes nás už spíše jen nakupují a většinu tvoří čeští prodejci a nakupující,“ říká Lukáš Pham,
jeden ze zakladatelů.
Lexus má nové ambasadory – módní návrhář Jan Černý a herečka Hana
Vagnerová.
Druhá část textu společnosti Behavio Labs o symbolech značek se zaměřuje
na to, jak by měly značky symboly do své komunikace zakomponovat.
Místo sbližování v párech nyní mluvíme více komunitně, říká
v rozhovoru o novém komunikačním konceptu manažer značky Becherovka
Jakub Loos.
Rockaway Capital se stává strategickým investorem Mezinárodního filmového
festivalu Karlovy Vary.
Až to bude pro stát aktuální, jsme schopni plánování tras zkrátit na
minuty a v řádu hodin všude po republice přesouvat potřebný materiál,
říká Ondřej Krátký.
Výrobci hraček mění své obaly za ekologičtější. Firmy Lego, Zapf
Creation nebo třeba Kovap se rozhodly balit hračky místo plastu do papíru.