Firmy si ani letos neodpustily aprílové žertíky
Setkání s Harrym a Meghan, překladač zvířecí řeči nebo speciální
zverimex, to si firmy připravily na 1. dubna.
Setkání s Harrym a Meghan, překladač zvířecí řeči nebo speciální
zverimex, to si firmy připravily na 1. dubna.
Vodafone představil nový globální positioning se sloganem „Together We
Can“. Od pátku jej podpoří i lokální kampaň.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Marketingový tým českého online supermarketu řídí Lukáš Antoš. Jeho
novou tiskovou mluvčí se stala Denisa Morgensteinová.
McDonald’s Cup se po loňském výpadku vrací v nové podobě. Nabídne
online sportovní výzvu i ceny, včetně setkání s českými fotbalisty.
Palírna U Zeleného stromu míří s novinkou do segmentu
prémiových vodek.
Linet letos mění nejen vizuální identitu. O digitalizaci, větším důrazu
na výkonnostní marketing i centralizaci hovoří marketér Vladimír Soukup.
McDonald’s rozšiřuje své menu o vegetariánské produkty. Pod názvem
Veggie nabídne burger, wrap i salát.
# Aktuality # Retail # Marketing
Bikero otevřelo v březnu svou třetí kamennou pobočku, tentokrát na Praze
4. Zatím funguje jako výdejna. Letos chce otevřít ještě další dvě
prodejny.
Propojení živého eventu s online prostředím bude v následujících
měsících realitou event marketingu.
Konference Zlin Design Week se bude konat od 8. do 14. května. Vystoupí na
ni Maksimilian Kallhed, Joana Lacerda nebo studio Najbrt.