Na trh vstupuje značka Pár od tvůrců redesignu botasek
Za novou značkou obuvi Pár stojí Jan Kloss a Darina Zavadilová. Prorazit
s ní chtějí nejen u nás, ale i v zahraničí.
Za novou značkou obuvi Pár stojí Jan Kloss a Darina Zavadilová. Prorazit
s ní chtějí nejen u nás, ale i v zahraničí.
V dubnu byla na trh uvedena nová česká značka spodního prádla. První
kolekci vytvořila Petra Ptáčková.
Proč se značky vymezují vůči společenským tématům? Co jim to
přináší? Podle výzkumu to kladně ocení polovina spotřebitelů,
negativně jen 17 %.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Pozici Head of Strategic Marketing v regionu střední a východní Evropy
řetězce Billa od dubna zaujímá Zlata Ulrichová.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Ve střední a východní Evropě bude marketing skupiny Packeta řídit Barbora
Langer.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Zmrzlinová značka Míša přichází s novinkou v podobě Míša
Tvarohového mlsu.
Marketingová komunikace se musí opírat o reálnou přidanou hodnotu, jen
vtipné reklamy nestačí. Výsledky MND podle marketingového ředitele Jana
Sýkory ukazují, že tato strategie se vyplácí.
# Marketing # Retail # Aktuality
Bauhaus kromě výsadby stovky tisíc stromů letos plánuje přijít
s vlastním e-shopem a v online komunikaci míří více na ženy.
Ondrášovka po devíti letech ukončí svou podporu dětského fotbalového
turnaje Ondrášovka Cup. Důvodem je podezření organizátorů z podvodu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Vedoucí marketingu společnosti Škoda Auto Česká republika se stává
Martina Zimmermann.