CSR firem je důležité při nákupu pro více než polovinu Čechů
Společenská odpovědnost firem hraje v nákupním rozhodování českých
spotřebitelů čím dál větší roli. Důležitá je pro 53 % z nich.
Společenská odpovědnost firem hraje v nákupním rozhodování českých
spotřebitelů čím dál větší roli. Důležitá je pro 53 % z nich.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Starobrno kampaní představí svou novinku – hořký ležák Bitr.
Spolupracuje přitom s nově vzniklou kreativní agenturu Dentsu McGarryBowen.
S novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit
sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a komunikace Monika Hovorková.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do českého herního studia Bohemia Interactive přicházejí Štěpán Osoha a Martin Baar. Zaměří se na podporu employer brandingu.
Národní galerie vypsala výběrové řízení na pozici Vedoucí Oddělení
marketingu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Na oslavu svého výročí připravila Milka kampaň i spotřebitelskou
soutěž o finanční výhry.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Marketing Services Specialist společnosti Epson nastoupila Renáta
Dihlová.
# Marketing # Data # Udržitelnost
Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na
důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.
Burger King do své nabídky zařazuje nové rostlinné nugetky, alternativu ke
kuřecímu.
Aktualizováno # Marketing
Zadavatelé reklamy mohou i v České republice využívat pro marketingové
účely dronové show.