Špatná ochrana dat je důvod opustit značku pro 82 % Čechů
Kvůli nedostatečné ochraně dat je ochotno službu přestat používat
8 z 10 Čechů. Až 15 % tak již učinilo.
Kvůli nedostatečné ochraně dat je ochotno službu přestat používat
8 z 10 Čechů. Až 15 % tak již učinilo.
# Aktuality # PR # Lidé # Marketing
O marketing a PR aktivity digitální agentury Marketup se nově stará Jana
Královič.
# Aktuality # Marketing # Retail
I přes část uzavřené kavárenské sítě otevírá Costa Coffee novou
kavárnu v pasáži Fénix v horní části Václavského náměstí v Praze.
Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body.
Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel.
Influencerská kampaň mění svůj mix. Do popředí se dostává TikTok,
píše Tereza Horňáková z agentury MSL.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Oděvní značka By Luci spoléhá na sociální sítě. Díky nim dosáhla jen
za první kvartál na obrat ve výši 4,5 mil. korun.
Natura rozšiřuje své portfolio o čtyři neslazené příchuti – malinu,
jablko, citrón s mátou a melou s okurkou.
Twitter je sociální sítí číslo jedna českých politiků. Na Instagramu
boduje významně jen Feri a Okamura.
Penny chce přivést děti zpátky ke sportu a zahájit na toto téma ve
společnosti diskuzi. „Pro nás to je kampaň na celý rok, potažmo několik
let,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.
# Aktuality # PR # Lidé # Marketing
Za hypermarkety Globus bude od května mluvit Aneta Turnovská. Lutfia Volfová
bude řídit oddělení online marketingu.