# Aktuality # Reklama # Marketing
Zlatopramen mění design plechovek, spouští kampaň
Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu.
Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu.
Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.
Affiliate marketing za uplynulý rok zaznamenal skokový nárůst. Největší
relativní nárůst tržeb zaznamenaly knihy.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V rámci své grilovací kampaně Vitana i letos postaví tři nová
griloviště, jejichž umístění vzešlo z veřejného hlasování.
Ze zavřených obchodů přesunulo Efko-Karton prodeje do onlinu a zájem
o společenské hry zvedl objem výroby na zakázku o 24 %. „Chystáme
desítky nových výrobků a Igráček snad dostane i slibované dítě,“
říká Miroslav Kotík, majitel firmy.
# Marketing # Retail # Aktuality
Rok od založení se česká značka sportovního oblečení Kinoko, za kterou
stojí Antonín Kokeš, rozhodla expandovat.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Bagind aspiruje letos na 100 tisíc prodaných ručně vyráběných kožených
batohů, tašek či kabelek. Zároveň spouští kampaň na HitHitu.
Pokud chcete mít úspěšnou komunitu na Facebooku, nebojte se být jako firma
autentičtí. Zákazníci to podle zkušeností Knihy Dobrovský a Ryor ocení.
Manifesto chce po těžkém pandemickém roce expandovat do zahraničí.
V hledáčku má západní Evropu i USA.
Vizuál letošního ročníku Karlovarského filmového festivalu si hraje
s číslovkou 55, kterou přeměňuje ve zvědavé oči.
Komplex budov Bořislavka Centrum, který právě dokončuje společnost KKCG
Real Estate, má novou vizuální identitu.