Bezpečnější zákon a konec cookies. Co se změní?
Co s sebou přinese končící podpora cookies ze strany Googlu a plánovaná
novela zákona?
Co s sebou přinese končící podpora cookies ze strany Googlu a plánovaná
novela zákona?
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa si připomíná 30 let na českém trhu. Letos plánuje otevřít
12 nových prodejen a 20 modernizovat. Rozšíří elektronické cenovky,
samoobslužné pokladny a příští rok spustí e-shop.
Mattoni od září uvede na trh svou minerální vodu ve skleněných lahvích
se zálohou. K dostání budou nejprve v prodejnách Lidl.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kinoko testuje potenciál pop-up store v obchodním centru Westfield Chodov.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketingovou ředitelkou značky Vasky se stává Kamila Frolíková. V pozici
nahrazuje Jana Kočendu.
Hlavním partnerem extraligy ledního hokeje a zároveň hlavním partnerem
národního hokejového týmu se od letošního ročníku nejvyšší ligy
stává Komerční banka.
Sportisimo modernizuje prodejny a rozjíždí marketplace. Stále se přitom
drží na čele módních e-shopů. „Chceme být bráni především jako
multisport obchod," říká Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisimo.
# Aktuality # Marketing # Data
Asociace komunikačních agentur odstartovala začátkem září další
ročník výzkumu ke zmapování celkových výdajů na marketingovou
komunikaci.
Módní e-shopy vylepšují vlastní značky a snaží se tak vyplnit mezery
v sortimentu. Cílem je především sjednocení nabídky.
Značka Kinley ve spolupráci s řetězcem Costa Coffee nabízí Espresso
Tonic. I po skončení limitované edice v kavárně jej nabídne na doma.