Nejhodnotnější značkou zůstává Apple, nejrychleji roste TikTok
Podle nového žebříku nejhodnotnějších světových značek se trojice
Apple, Amazon a Google udržuje na prvních místech. Nejrychleji rostoucí
značkou je TikTok.
Podle nového žebříku nejhodnotnějších světových značek se trojice
Apple, Amazon a Google udržuje na prvních místech. Nejrychleji rostoucí
značkou je TikTok.
Česká asociace stolního tenisu představila novou vizuální identitu.
V novém roce plánuje zlepšit marketingovou strategii a zintenzivnit
komunikační aktivity.
Zásilkovna se stala vítězem žebříčku 100 nejlepších zákaznických
zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG Česká republika.
Plzeňský Prazdroj přestal plnit do PET lahví svá piva Kozel a Primus. Tím
definitivně končí s PETkami.
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
Kampaň „Stay in Prague“ zahraničnímu turismu prospěla. Trend
vyhledávání Prahy je o desítky procent vyšší, říká Michaela
Henčlová, ředitelka Brand Managementu Prague City Tourism.
Mezinárodní hotelová skupina Accor rozšiřuje portfolio svých hotelů ve
střední Evropě. V Česku otevře první hotel pod svou značkou Ibis Styles,
a to v beskydském Rožnově pod Radhoštěm.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Albert spouští novou sběratelskou kampaň, v níž nabízí produkty
k udržitelnějšímu životu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Československá kosmetika Poetika otevírá vlastní prodejnu v centru Brna.
Češi mají stále v oblibě tureckou kávu. Muži častěji preferují
espresso, ženy zase latte nebo cappuccino, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.