CK Blue Style mění po 21 letech vizuální identitu
CK Blue Style mění po 21 letech svoji vizuální identitu, logo upravuje po
14 letech.
CK Blue Style mění po 21 letech svoji vizuální identitu, logo upravuje po
14 letech.
Sociální sítě a online komunikace jsou stále vyhledávanějším spojením
mezi firmami a lidmi. V kulturním marketingu představují nejvíce
zastoupenou formu komunikace.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa spouští soutěž o nákup potravin na celý rok. Do konce roku
2022 odmění celkem 47 členů věrnostního klubu dárkovými kartami
v celkové hodnotě přes 2,8 mil. Kč.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou marketingovou manažerkou Letiště Praha je Pavlína Musilová,
přichází ze společnosti Porsche ČR.
# Aktuality # Marketing # Retail
Nádobí značky Fabini zaznamenalo loni obrat téměř 19 mil. Kč. Plánuje
expanzi do Itálie a nevylučuje otevření vlastního showroomu v Praze.
Společnosti Vafo se osvědčila dlouhodobá kombinace TV a online. „Buduje
rychle povědomí o značce a dokáže nést emoce," říká šéf marketingu
Martin Šámal.
V květnu vstoupí v platnost nová směrnice Evropského parlamentu, která
má zamezit údajným slevám či falešným uživatelským recenzím.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Značka Vasky vypsala pracovní inzerát na marketingového ředitele.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Group Marketing Director skupiny CarTec, zastupující v ČR BMW nebo
Rolls-Royce, nastupuje Tomáš Vozáb.
Pandemie koronaviru pozměnila spotřebitelské chování. Ogilvy mapuje šest
hlavních změn.