COOP: Koncept je jiný než Amazon, musí fungovat i v reálném provozu
Chtěli jsme koncept, který by mohl fungovat nejen marketingově, ale
i v reálném provozu, říká Lukáš Němčík, ředitel rozvoje a marketingu sítě COOP.
Chtěli jsme koncept, který by mohl fungovat nejen marketingově, ale
i v reálném provozu, říká Lukáš Němčík, ředitel rozvoje a marketingu sítě COOP.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do marketingového týmu společnosti Hero nastoupila Eliška Cibulková.
Marketingoví zástupci gastronomických společností Ambiente a Together
popsali zamýšlené novinky.
Novým ambasadorem českého zastoupení značky Volvo se stal zpěvák,
producent a skladatel Marcell.
Rohlík uvádí novou privátní značku kávy Ubomi. Nabídne i doma
kompostovatelné kávové kapsle.
# Aktuality # Tisk # Online # Marketing
Lasvit uvedl nový online i tištěný magazín Spacial. Vytváří ho interní
marketingový tým firmy.
Digitální služba Bezrealitky se letos chystá na redesign a plánuje vznik
nových služeb, například nové modely financování.
Před deseti lety se marketingem a PR zabývala architektonická studia jen
výjimečně, nyní je to nezbytná součást jejich činnosti.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do marketingového týmu Prague Marriott Hotel nastoupila Kateřina Hajná.
# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlik Group přichází s novým označením „Yes Mania“ pro privátní
značky. Chce tak zavést vlastní standard.