Do marketingu pražského Marriottu přišla Kateřina Hajná

Do marketingového týmu Prague Marriott Hotel nastoupila Kateřina Hajná.

/media/20195/katerina_hajna

Fullscreen Sdílet

/media/20195/katerina_hajna

Fullscreen Sdílet

Marketingový tým Prague Marriott Hotel se rozšiřuje o Kateřinu Hajnou. Na pozici marketingové manažerky bude zodpovědná za přípravu, realizaci a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i nové restaurace The Artisan, hotelového baru a kavárny. Bude se podílet také na koordinaci nových marketingových strategií, zajišťovat komunikaci s externími dodavateli služeb a zodpovídat za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí i digitálního marketingu hotelu. 

Před nástupem do Marriottu působila Kateřina Hajná v pražském Tower Park, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter či v hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace a obchodu.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # restaurace # hotel # Prague Marriott Hotel # Kateřina Hajná

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.