Manifesto uvádí vlastní značku baru Soot
Manifesto přichází s vlastní značkou baru Soot. Plánuje, že bude
fungovat i mimo restaurační koncepty.
Manifesto přichází s vlastní značkou baru Soot. Plánuje, že bude
fungovat i mimo restaurační koncepty.
Aukro spouští novou službu Aukro reality. Nabídne prodej nemovitostí
systémem aukcí.
# Marketing # Data # Udržitelnost
O udržitelných výrobcích slyšela polovina respondentů. O existenci
obchodů prodávajících zboží do vlastních obalů zákazníka ví
7 z 10 respondentů. Nakupuje v nich ale menšina, ukazuje výzkum Nielsen.
Kofola začala dodávat nápoje Kofola, Rajec a Vinea ve vratném skle do
prvních obchodů.
Z kávové sedliny z kavárenského řetězce Mamacoffee vytváří
Biopekárna Zemanka kávové sušenky.
O affilliate marketingu a o tom, jak s ním efektivně pracovat, píše Radim
Oulehla z Affial.com.
Vedení Brna oznámilo kandidaturu na Evropské hlavní město kultury 2028. Do
přípravy spojené s kandidaturou zapojilo také veřejnost.
V Praze se bude 27. května konat třetí ročník konference o Salesforce,
nabízející komplexní řešení CRM.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco a Nestlé společně zahájily sběr a recyklaci kávových kapslí.
Sběrné zelené boxy jsou nově k dispozici v jedenácti prodejnách v Praze
a ve středních Čechách.
Prodeje rostlinných alternativ potravin rostou, ale je nutná edukace, aby
lidé věděli, kde je najít. Problémem bývá i cena, pokud mají stát
stejně jako masové. Někdy je to totiž na úkor marže.