# Aktuality # Reklama # Marketing
Voda Šaratica mění svůj vzhled a zahajuje kampaň
Značka minerální vody Šaratica přichází na trh s novým logem, lahví,
etiketou i komunikací.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka minerální vody Šaratica přichází na trh s novým logem, lahví,
etiketou i komunikací.
Fakulta sociálních věd UK společně s CIRA Advisory vytvořily Manuál
komunikace udržitelnosti bez greenwashingu.
Do roku 2030 by mělo metaverzum i další digitální aktivity tvořit až
desetinu trhu s luxusem.
AC Sparta Praha obhájila vítězství v anketě Cena Lukáše Přibyla a potvrdila, že na poli marketingu se jí z tuzemských fotbalových klubů
daří nejlépe.
Přenést marketingové řešení do cloudu není jednoduché. Jak si s tím
poradila Equa Bank?
Projíždět dlouhé seznamy produktů na e-shopu není do budoucna to pravé
ořechové. Na důležitosti získá personalizace a pokročilé algoritmy.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Nový slogan výrobce figurek bude znít „Schleich – kde příběhy
začínají.“ Od července doprovodí všechny marketingové aktivity firmy a stane se součástí nového loga.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka Orsay, jejíž původní majitel je insolvenci, na českém a slovenském trhu zůstává.
# Aktuality # PR # Marketing # Lidé
S expanzí značky na zahraniční trhy rozšiřuje Manifesto svůj
mezinárodní tým marketingu a komunikace.
Na karlovarském festivalu se letos představí vedle již zavedených partnerů
i mnoho nových, mimo jiné Campari nebo Rohlík.