Čedok přidává dvě pobočky, další chystá v příštím roce
Cestovní kancelář Čedok otevírá při příležitosti svého
102. výročí dvě nové pobočky, ve středočeském Berouně a také
v Jablonci nad Nisou.
Cestovní kancelář Čedok otevírá při příležitosti svého
102. výročí dvě nové pobočky, ve středočeském Berouně a také
v Jablonci nad Nisou.
Novou vizuální identitu připravilo pro město Cheb Studio HMS design.
# Aktuality # TV & video # Marketing
Třetí ročník rodinného festivalu Blue Style Prima Fest, který se
uskutečnil uplynulý víkend v zábavním parku Šikland na Vysočině,
navštívilo 10 tisíc návštěvníků.
Plzeňský Prazdroj se rozhodl ukončit značku cideru Kingswood. Do budoucna se
bude soustředit na Frisco.
Společnost Fosfa a její značka FeelEco se staly partnerem výstavy Alfonse
Muchy. Podpoří jí kampaní s Evou Jiřičnou.
Čtyřicet procent českých konzumentů alkoholických nápojů je během léta
pije častěji. Nejčastěji konzumovaným letním alkoholickým nápojem je
pivo, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Italská značka piva Peroni Nastro Azzurro vstupuje přes Plzeňský Prazdroj
na český trh.
Mastercard ve spolupráci s platformou Beatclub vydává vlastní hudební
album Priceless.
Důvěryhodná pozice holdingu pomáhá všem firmám ve skupině, říká
marketingová ředitelka investiční skupiny Progresus Dana Kryńska.
Falešná soutěž láká na výhru automobilu, Škoda Auto se však od ní
distancuje.