Přemek Forejt: Ambasadoring bez vztahu ke značce nedává smysl
Spolupráce se značkami by měla být podložena vztahem k nim, je
přesvědčen šéfkuchař Přemek Forejt, který se od letošního roku stal
tváří řetězce McDonald’s.
Spolupráce se značkami by měla být podložena vztahem k nim, je
přesvědčen šéfkuchař Přemek Forejt, který se od letošního roku stal
tváří řetězce McDonald’s.
Burger King přidává do nabídky rostlinné novinky v podobě Long Chicken,
Cheese Burger, ChilliCheese Burger nebo Pocket Wrap.
Sportovní kluby spouštějí kampaně k náborům dětí. Spíše než
s nedostatkem mládeže se však kluby potýkají s nedostatkem kapacit.
Tomáš Klus coby influencer dbá na autenticitu, spolupráce se značkou musí
být proto kompatibilní s tím, co říká a jak žije.
# Aktuality # Marketing # Retail
Společnost Urban Brands přináší na český trh francouzskou módní
značku JOTT.
Cinemaworld Group chce podle The Wall Street Journal vyhlásit bankrot.
V Česku má ale nadále fungovat.
Penny spouští akci ve spolupráci s mBank, v níž mohou zákazníci
ušetřit až 2000 korun.
Zdařilý marketing a také odvážná architektura paláce na hradě Helfštýn
přitahuje více návštěvníků. Kromě fanoušků na sítích získala nová
podoba hradu také řadu významných ocenění.
Lidem, kteří jsou pro společnost neviditelní, se rozhodla pomáhat
společnost Provident.
Přihlašovat sportovní projekty je možné až do 15. září. Vítězové
budou vyhlášeni na konferenci Sport Alive na začátku října.