Košík: Ve všech krajích chceme být vnímáni jako lokální značka
Chceme, aby nás lidé ve všech krajích vnímali jako svou lokální značku,
která zná jejich opravdové potřeby, říká marketingový ředitel Košíku
Jan Vašíček.
Chceme, aby nás lidé ve všech krajích vnímali jako svou lokální značku,
která zná jejich opravdové potřeby, říká marketingový ředitel Košíku
Jan Vašíček.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Po devíti letech opouští Ondřej Hubatka agenturu Insighters a míří do
vedení marketingu společnosti Scott.Weber Workspace.
# Aktuality # Marketing # Retail
Glami představuje novou vizuální identitu. Do svých procesů více zapojuje
umělou inteligenci.
Rum Matusalem představuje v České republice novou podobu lahve své
patnáctileté varianty, půl roku před zbytkem světa.
Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé
zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina
Ceralová.
První ročník konference OmniConnect nabídl propojení zahraničních
řečníků a tuzemských úspěšných kampaní. Celkově potvrdil, že
brandové kampaně jsou cestou k efektivní komunikaci.
Hromadné e-maily jsou na vzestupu. Podle Seznamu se jejich počet zvýšil za
posledních pět let o 32 %.
# Aktuality # Marketing # Retail
V novém zákaznickém programu nabídne MOL levnější pohonné hmoty, slevy
na občerstvení a další bonusy.
Konference Brandstorming 2023 účastníkům odhalila, jak efektivně budovat
svoji značku a vycházet přitom z vlastních hodnot. Pro úspěch je
klíčová kreativita a dobře zvolená strategie.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Novým marketingovým ředitelem Letiště Praha se stal Marek Hornych. Na
starosti má i rozvoj zákaznické zkušenosti.