Marketing společnosti PSN povede Natálie Bartošová

Do vedení marketingu společnosti PSN nastupuje Natálie Bartošová.

/media/0rweedju/natalie-bartosova_marketingova-reditelka_psn

Fullscreen Sdílet

/media/0rweedju/natalie-bartosova_marketingova-reditelka_psn

Fullscreen Sdílet

Marketing společnosti PSN posiluje nově povede Natálie Bartošová. Do firmy přichází z firmy Svoboda & Williams, kde od roku 2015 působila jako marketingová ředitelka.

Ve své nové roli se Natálie Bartošová zaměří na rozvoj značky PSN a opírat se bude o svou znalost real estate marketingu. „Mým cílem v PSN je probudit marketing k životu a posunout ho na novou úroveň, především v oblasti online marketingu. PSN si jako silný developer s významnými projekty nejen v Praze zaslouží moderní marketingovou strategii odpovídající současným trendům," říká nová marketingová ředitelka PSN Natálie Bartošová.

Realitní společnost Svoboda & Williams pod jejím vedením prošla kompletním rebrandingem, implementací CRM systému a redesignem webu. Na starosti měla i nastavení marketingových procesů napříč všemi odděleními realitní kanceláře. Současně řídila osmičlenný tým profesionálů a zajišťovala komplexní 360° marketing pro developerské projekty klientů, jako jsou Sekyra Group, Trigema či Karlín Group. Mimo to měla komplexní dohled nad nastavením marketingu pro značky jako Feelhome, Offices Unlimited či Refugium.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # PSN # Natálie Bartošová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.