Autor textu MediaGuru
Do společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální
tréninky cyklistiky Rouvy, nastoupil bývalý CMO Dedoles Martin Mrva.
Do společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální tréninky cyklistiky Rouvy, nastoupil bývalý CMO Dedoles Martin Mrva. Starat se bude zejména o marketingové strategie, akvizice nových zákazníků a budování značky.
Martin Mrva nastoupil hned po studiu do společnosti Dedoles, kde působil v marketingu 9 let a vypracoval se až na pozici CMO. Se svým 40 členným týmem dokázal v e-shopu Dedoles zvednout povědomí o značce díky kampaním na sociálních sítích i v televizi.
„Věřím, že Martinovy zkušenosti s budováním brandu, strategickým plánováním a integrovanými 360´kampaněmi zahrnujícími i digital performance, SEO a sociální sítě, posunou naši vizibilitu a vygenerují další zajímavé byznysové příležitosti,” uvedl Petr Samek, CEO Rouvy, které patří do portfolia skupiny Pale Fire Capital.
„Specializuji se na výkonnostní marketing, průzkumy trhu a brandbuilding. Snažím se do praxe aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovativní firma, zpřístupňuje nové technologie typu AR širší veřejnosti, má výrazný brand a vysoce kvalitní produkt za dobrou cenu zaměřený na aktivní komunitu sportovců po celém světě. Jádro zákaznické báze je v zahraničí, o to zajímavější bude práce s daty a zviditelnění doma i v sousedních státech. Zapracovat na novém komunikačním konceptu bude výzva, na kterou se velice těším,“ řekl šéf marketingu Rouvy Martin Mrva.
-mav-
# personálie # lidé # marketing # CMO # Dedoles # Martin Mrva # Rouvy
Autor textu MediaGuru