Marketing PPC Bee povede Karel Pařízek

Marketing platformy PPC Bee vede nově Karel Pařízek, spoluzakladatel agentury Blueberry.

Pá 10. února 2023 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/23835/karel-parizek

Fullscreen Sdílet

/media/23835/karel-parizek

Fullscreen Sdílet

Do čela marketingu PPC Bee nastupuje Karel Pařízek. Jeho úkolem bude představit výhody a funkce této marketingové platformy, jež chce expandovat do zahraničí, a povede tým marketingových specialistů.

Do PPC Bee přichází Pařízek z BiQ Group, v níž vedl marketing od té chvíle, kdy koupila agenturu Blueberry, kterou spoluzaložil v roce 2013 s Pavlem Vachkem, CEO PPC Bee. Digitálnímu marketingu se věnuje od roku 2006. Zároveň přednáší, chodí do podcastů a vyučuje digitální marketing na VOŠ.

Kromě Pařízka nastupuje do firmy také Martin Šopf, a to na pozici PPC & automation strategist, v níž se bude zabývat tvorbou automatizačních strategií pro klienty. Zkušenosti má s marketingem i IT službami, které poskytoval například Unipetrolu, městu Chomutov, Creative gastro a dalším. Automatizaci manuálních procesů se zabýval také jako produktový manažer reklamní agentury Sittardia. Novým Junior frontend developerem se stává Jiří Hruška.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # PPC Bee # Karel Pařízek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.