Nový průzkum: Globální marketingové rozpočty stagnují
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
Skupina Generali prezentuje v rámci celosvětové kampaně svou novou
komunikační vizi.
Naším cílem je vytvořit rovné podmínky pro všechny licencované partnery
a jasně vymezit, kdo je oprávněn značku Tatra využívat, říká marketér
Tatra Trucks Dalibor Ondruch.
Konference Sport Alive 2025 spustila prodej vstupenek a odhalila první jména
vystupujících řečníků.
Téma letošní komference Communication Summit zní: Proč mají věřit
právě vám?!
# Aktuality # Retail # Marketing
Svým partnerům z řad obchodních řetězců poskytne Nesnězeno reporting
o prodejích balíčků i upsellingu v reálném čase.
Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH VŠE se ohlíží za tím, jak se
vyvíjely reklamy na cukrovinky a cukrové výrobky.
Hlavními partnery zlínského filmového festivalu pro děti a mládež
zůstávají Škoda Auto a Kovárna Viva. Mezi významné partnery postoupila
ČSOB, nově se s festivalem spojuje Lidl.
Od roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než
9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.
# Aktuality # Marketing # Retail
Footshop chce otevřít své kamenné pobočky i v Berlíně, Paříži, Lyonu
nebo Marseille, potenciál vidí ve starší populaci.