Marketér e-shopu Kytary.cz Filip Černý o víkendu zahynul

Filip Černý, marketingový ředitel e-shopu Kytary.cz, o víkendu zahynul. Příčiny jeho úmrtí nejsou známé. 

/media/0rdlbigz/filipcerny

Fullscreen Sdílet

/media/0rdlbigz/filipcerny

Fullscreen Sdílet

Marketingový ředitel e-shopu Kytary.cz Filip Černý o tomto víkendu zahynul na cestě z Prahy do Krkonoš. Nejprve bylo po něm vyhlášeno pátrání, v pondělí bylo odvoláno s informací, že byl nalezen již bez známek života. „Příčinu úmrtí určí nařízená soudní pitva,“ napsala Policie ČR na svém kanálu na síti X.

Filip Černý působil v marketingu společnosti Audio Partner, jež je na českém trhu známá pod značkou Kytary.cz, přes 18 let, posledních 12 let stál v jeho čele. Byl rovněž u zrodu muzikantských magazínů Frontman a Insounder. Pracoval také v reklamní agentuře Ogilvy či jako grafik ve vydavatelství Sanoma

<iframe src="https://www.linkedin.com/embed/feed/update/urn:li:share:7271865212587147265" height="712" width="504" frameborder="0" allowfullscreen="" title="Embedded post"></iframe>

-stk- 

# lidé # marketing # Kytary.cz # Filip Černý # úmrtí

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.