Kongresové centrum Praha mění vizuální identitu i komunikaci
Kongresové centrum Praha přichází s novou vizuální identitou
i komunikační linkou.
Kongresové centrum Praha přichází s novou vizuální identitou
i komunikační linkou.
Profesní organizace Unie vydavatelů změní v průběhu ledna 2024 svůj
název na Česká unie vydavatelů.
Některé činnosti umělá inteligence nepřevzala ani u firem, které se na
její využití zaměřují, ukazuje příběh společnosti Filuta AI.
Czechoslovak Group aktualizovala své logo, v němž pracuje se symbolem
štítu. Autorem je Dynamo Design.
S novým logem, mottem i grafikou se svým divákům představila 1. prosince
erotická stanice X-mo, která je určena výhradně gay komunitě. Program má
ve své nabídce například O2 TV.
Po letošní akvizici firmy Extra Online Media přistupuje Burda ke změně
názvu na českém trhu na BurdaMedia Extra a také k úpravě své vizuální
identity.
Rozhlasová stanice Fajn rádio, kterou mohou (nejen) mladí posluchači naladit
po celé republice, představila v uplynulých dnech novou podobu svého loga.
Značka přírodní kosmetiky Smyssly prošla rebrandingem. Za změnou stojí
agentura Havas.
# Aktuality # Marketing # Retail
Billa přichází s novým vzhledem i obaly své privátní značky českého
masa Vocílka.
U příležitosti 25 let na trhu se Nadace Komerční banky Jistota rozhodla
ke změně názvu i vizuální identity.