Dokumentární kanál Love Nature inovoval své logo
Dokumentární kanál Love Nature představil 5. února své nové logo. Tato
změna je součástí širší strategie značky zaměřené na poskytování
vysoce kvalitního obsahu o přírodě a divoké zvěři.
Dokumentární kanál Love Nature představil 5. února své nové logo. Tato
změna je součástí širší strategie značky zaměřené na poskytování
vysoce kvalitního obsahu o přírodě a divoké zvěři.
Moneta startuje kampaň na Expres půjčku, jež nyní nabízí zvýhodněnou
úrokovou sazbu nižší až o jednu třetinu.
AG Foods ve spolupráci s designérským studiem Dynamo Design přichází
s novou vizuální identitou.
Francouzská skupina Canal+ provedla změny v logotypech svých tematických
programů. Nový design je od ledna viditelný na kanálech Canal+ Sport, Canal+
Sport 2 a Canal+ Action.
V nové televizní kampani představí Provident i svou novou vizuální
identitu, na jejíž tvorbě se podílely pobočky firmy po celém světě.
Stanice skupiny Barrandov vysílají od začátku týdne s novými logy.
# Aktuality # Tisk # Marketing
Distribuční společnost PNS zavádí nové logo a vizuální identitu.
Nová vizuální identita festivalu Metronome Prague má zintenzivnit
multidimenzionální zážitek.
Klíčové hodnoty grafické identity krasobruslařského šampionátu jsou
postaveny na eleganci tohoto sportu, městě Praze a týmovém duchu.
S claimem „Zaostřeno na film" spustí Nova Cinema kampaň, kterou podpoří
svou novou vizuální identitu.