Deník E15 mění logo a obměňuje svůj magazín
Jde o první významnější změnu loga deníku E15 od jeho startu
v roce 2007.
Jde o první významnější změnu loga deníku E15 od jeho startu
v roce 2007.
Rozhlas a televize Slovenska (RTVS) upustil v uplynulých dnech od
používání symbolu HD vedle log svých kanálů. Původně tento krok
realizovala už dříve i Česká televize, později se k němu však na
přání diváků opět vrátila.
Východočeská galerie v Pardubicích se mění na Gočárovu galerii. Pod
novým názvem se přesídlí do ikonické budovy Automatických mlýnů.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Česká spořitelna spouští kampaň „Jsme první, kdo se stará o vaše
finanční zdraví“. V ní poprvé představuje i své inovované logo.
Značka Craftiry, jež se specializuje na prodej kreativních dárkových boxů,
představuje novou vizuální identitu.
Dramedy Productions, která stojí za mimo jiné za seriály První republika
nebo Vyprávěj, mění po téměř dvaceti letech svou vizuální identitu.
Autorkou nového stylu je Martina Tóthová.
Pořadatel konferencí Blue Events mění po 30 letech svou vizuální
identitu. Připravilo ji Studio Najbrt.
Nový vizuální styl Holešovické tržnice navrhla dvojice Josefiny
Karlíkové a Mateje Vojtuše.
Růžový slon sjednocuje značku pro širší publikum i kvůli expanzi do
zahraničí.
Designéři zaměnili písmeno Ú ve slově Ústecký za symbol úsměvu
s mrkajícím okem jako čárkou.