Věrnostní programy se firmám vyplácí, myslí si to 83 % firem
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
Čeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou
oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama
na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
V současné době zákaznických zkušeností dominují firmy, které
dokáží získat zákazníkovu pozornost a pozitivní uživatelskou zkušenost.
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či
dané značky, v kontextu inflace sílí.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Polovina všech zákazníků neřeší, kde nakupuje. Věrnost ke značce je jim
lhostejná, ukazuje průzkum e-commerce konference Reshoper.
Pandemie zrychlila tempo růstu e-commerce a marketing musel začít reagovat na
chování spotřebitelů. Udržet stávající a zároveň získat nové
zákazníky je jiné než v době před covidem.
Posilovat loajalitu ke značce mohou nyní i restaurace. Už teď je to vidět
na taškách s take-away jídly s napsanými díky za podporu, myslí si
zakladatelé projektu Kiduo.