Bernard dává do prodeje limitované množství své whisky
Bernard uvádí do prodeje 460 lahvích tzv. new make své budoucí whisky.
Bernard uvádí do prodeje 460 lahvích tzv. new make své budoucí whisky.
Vodka Stoli se ve své kampani zaměřuje na spojení s létem. Vyzdvihuje
v ní highball koktejly.
Novou značku italského likéru Italicus Rosolio di Bergamotto na český trh
přináší společnost Jan Becher Pernod Ricard.
Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti, říká
Boris Rajdl z Palírny U Zeleného stromu.
Rum Heffron uvádí na trh již čtvrtou limitovanou edici, s níž vzdává
hold české odvaze, tentokrát letcům RAF.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Dynybyl rozšiřuje své portfolio jalovcových ginů o příchuť meruňky a
broskve. Podpoří ji kampaní v PR a outdooru.
Jägermeister dále komunikuje ledově namražené servírování. Do budoucna
plánuje lokální Meisterclass na podporu subkultur.
Božkov představuje nový design své vodky. K ní přidává novinku
v podobě Božkov Jemná se sníženým obsahem alkoholu.