# Marketing # Aktuality # Retail
Lidl uvedl kolekci se svým logem, pro úspěch ji zopakuje
Před několika dny představil Lidl módní kolekci se svým logem. Některé
produkty se velmi rychle vyprodaly.
# Marketing # Aktuality # Retail
Před několika dny představil Lidl módní kolekci se svým logem. Některé
produkty se velmi rychle vyprodaly.
Košík dává na trh novou vlastní značku jménem Authentic. Nabízí zhruba
dvacet hotových jídel od šéfkuchařů. Plánuje i další kategorie.
Ceny ovoce a zeleniny rostou dvouciferným tempem a na vině je kromě pandemie
i klima. Možný pokles by mohl přijít s lokální letní sklizní.
Penny plánuje v příštích dvou letech postavit ve spolupráci se
společností E.ON padesát dobíjecích stanic pro elektromobily, polovinu už
do konce letošního roku.
Obchodní řetězec Lidl rozšiřuje sortiment chlazených hotových jídel.
Nyní nabízí 18 druhů hotovek.
# Aktuality # Retail # Marketing
Družstvo CBA, které sdružuje přes tisíc prodejen, plánuje zrušit 80 %
papírových letáků. Jiné tradiční řetězce se k takovému kroku
nechystají.
Zatímco na začátku krize Češi nakupovali ve velkém trvanlivé potraviny,
aktuálně roste zájem o ovoce a zeleninu, a to i dvojnásobně.
Obchodní řetězce pozorují rostoucí zájem o biopotraviny. Svou nabídku
neustále rozšiřují a také komunikují.
Heureka vyhlásila v soutěži ShopRoku nekvalitnější, nejpopulárnější a
nezajímavější české e-shopy.
# Aktuality # Marketing # Retail
Lidl od konce února zmenšil svůj leták. Má díky tomu uspořit více než
2500 tun papíru ročně.