Lidl v kampani komunikuje místní původ svých produktů
Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je
zdůraznit český původ nabízených potravin.
Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je
zdůraznit český původ nabízených potravin.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste
nová les.
Po celý měsíc bude nyní mediální prostor patřit fotbalu. Pozornost,
kterou si jednotlivé zápasy získají, chtějí využít i partneři
šampionátu či národní reprezentace.
Tým Red Bull Racing zavítá 17. srpna do Prahy se svou událostí Red Bull
Showrun.
Absolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se stal lékárenský
řetězec Dr.Max.
V soutěži kamenných obchodů Visa Czech Top Shop 2023 zvítězila Nobilia
TIlia se svou prodejnou ve Vlčí Hoře.
Novou tiskovou mluvčí a vedoucí firemní komunikace společnosti Lidl je
Eliška Froschová Stehlíková.
Lidl spouští novou kampaň s názvem „Čerstvost“. Provází jí tzv.
„čerstvostrážci“, kteří kontrolují sortiment.
Od roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl.
Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie
Mendelovy univerzity a ÚOHS.
# Aktuality # Retail # Marketing
Lidl zlevní ceny u více než 1000 produktů, slevy se budou týkat
například pečiva, masa, vejci nebo ryb.