LFA vyhlásí tendr na titulárního partnera až příští rok
Vyhlášení výběrového řízení pro tuzemskou fotbalovou ligu se posouvá
na jaro příštího roku.
Vyhlášení výběrového řízení pro tuzemskou fotbalovou ligu se posouvá
na jaro příštího roku.
Ligová fotbalová asociace rozjíždí Liga Academy, vzdělávací program
v oblasti marketingu pro fotbalové kluby.
Start sportovního kanálu A 11 Sport se posouvá na leden roku
2024. Důvodem má být zájem skupiny Prima o vstup na trh sportovních TV
stanic.
Výběr partnerů pro poskytnutí audiovizuálních práv od sezóny 2024/25 na
pět let je rozdělen do tří samostatných soutěží.
Ligová fotbalová asociace bude vedle nového držitele televizních práv
hledat i nového marketingového partnera. Společnosti Fortuna vyprší
stávající kontrakt na konci sezóny.
Generální partner tuzemské fotbalové ligy, společnost Fortuna, navýší
investice do nového ročníku. Celkově přesáhnou 200 mil. Kč.
AC Sparta Praha obhájila vítězství v anketě Cena Lukáše Přibyla a
potvrdila, že na poli marketingu se jí z tuzemských fotbalových klubů
daří nejlépe.