# Aktuality # Marketing # Retail
Pilulka s Form Factory spouští projekt Do formy!
Pilulka navázala spolupráci s fitness sítí Form Factory. Společně
chtějí motivovat lidi k pohybu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Pilulka navázala spolupráci s fitness sítí Form Factory. Společně
chtějí motivovat lidi k pohybu.
Pilulka spouští novou reklamní kampaň se sloganem „Lepší život sluší
každému“.
Pilulka přichází po osmi letech s celkovou změnou své identity. Chce se
prezentovat jako atraktivní místo nákupu.
Na sociálních sítích a speciální microsite podporuje Dr.Max novinky
v sortimentu, akcentuje přitom zdravotní stránku věci.
Přesun zákazníků na internetu, rozvoj eReceptu i postupný nástup rozvozu
léků až domů, to vše s sebou přinesla pandemie v lékárenství.
Pilulka v nové online kampani „Růžová cesta ke zdraví“ láká na
širokou nabídku produktů péče o zdraví.
Dr.Max přichází s novou kampaní, jež rozvíjí koncept love story mezi
zákazníkem a lékárnicí.
Žabka nově zařazuje do svého sortimentu volně prodejná léčiva, zatím na
30 prodejen.