Albert nabídne za věrnost výrobky Fiskars, Eta či Lego
V nové sběratelské kampani si mohou zákazníci Alberta za nasbírané body
pořídit se slevou nože Fiskars, spotřebiče Eta či Lego.
V nové sběratelské kampani si mohou zákazníci Alberta za nasbírané body
pořídit se slevou nože Fiskars, spotřebiče Eta či Lego.
Prodejci hraček už necílí jen na děti. Například Lego a Playmobil se
stále více zaměřují na dospělé. Podle průzkumu Lego 19 % dospělých
Čechů tráví čas stavěním z kostek a tato čísla porostou, říká
Martin Prokop, Senior Marketing Manager Lego Group.
Výrobci hraček mění své obaly za ekologičtější. Firmy Lego, Zapf
Creation nebo třeba Kovap se rozhodly balit hračky místo plastu do papíru.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Lego bylo v loňském roce nejsilnějším reklamním zadavatelem v segmentu
her a hraček.
Lego vytvořilo lokální vánoční kampaň pro sociální sítě, kde lehce
mění tradiční pohádky. Ambasadory projektu jsou například zpěvák
Tomáš Klus a jeho manželka Tamara.
Albert spouští předvánoční věrnostní kampaň, v níž za nasbírané
body nabízí nože značky Tefal nebo stavebnici Lego.
Oddělení marketingu musí dokázat komunikovat s ostatními ve firmě.
Přesvědčit jen vedení nestačí.
Zatímco rodinné hry nebo stavebnice typu Lego zaznamenaly v době nouzového
stavu zvýšené prodeje, panenky či autíčka stagnovaly.