L’Oréal Professionnel rozvíjí své metaverzum
Značka vlasové kosmetiky se pustila do budování svého metaverza, pro
avatary vytvořila první sérii účesů.
Značka vlasové kosmetiky se pustila do budování svého metaverza, pro
avatary vytvořila první sérii účesů.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Matrix, americká značka profesionální kosmetiky, uspořádala na
smíchovské náplavce Matrix BBQ party.
L’Oréal se svou značkou profesionální vlasové kosmetiky Matrix chce
motivovat studenty z učilišť, aby se věnovali oboru.
Po dobu tří let bude agentura Extroverts pracovat na digitálních aktivitách
společnosti L’Oréal.
Značky vlasové kosmetiky L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken
vyzývají lidi, aby si užili chvilku jen pro sebe, například u kadeřníka.
Rozšířená realita při nakupování hraje čím dál větší roli.
Zkušenost s ní pozitivně ovlivňuje nákupní rozhodování.
WMC/Grey si v letošním roce připsala čtyři nové klienty. Zároveň se jí
podařilo prodloužit a rozšířit některé stávající spolupráce.
Svůj e-shop si zřídil během pandemie nejeden výrobce. Přímý online
prodej nabývá na důležitosti.