Král Sýrů v nové kampani láká na to „nejlepší uvnitř"
Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá
uvnitř.
Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá
uvnitř.
V marketingu, reklamě i PR se pozornost stala novou měnou. Jak pozornost
získat, udržet a jak s ní pracovat, řešila konference OmniConnect 2024.
Zadavatelé mohou pro sponzorské vzkazy a injektáže na TV Nova využít
širších možností grafického zpracování.
Porotci a pořadatelé soutěže pro mladé tvůrce v komunikačním odvětví
vyhlásili vítěze letošního ročníku národního kola soutěže
Young Lions.
Cílem kampaně je edukovat děti a dospívající, aby předešli zneužití
svého obsahu.
Umělá inteligence se stává součástí i práce copywriterů, kreativní
text je ale stále dílem lidí. I o tom se mluvilo na konferenci Copywriting
od A do Z.
Zahajuje 19. ročník soutěže o inovativní využití médií a kreativní
přístup při plánování mediálních investic Fle Media Awards (Flema).
Soutěž Young Lions akceleruje rozvoj lidí a jejich kariéry. Z juniorní
pozice se mohou dostat vysoko a udělat rychlý skok díky tomu, že něco
dokázali, říká pořadatel soutěže René Jež.
Soutěž ADC Czech Creative Awards začíná 3. ledna přijímat přihlášky.
S novým ročníkem přichází i mnohé změny.
Čedok po vánočních svátcích spouští druhou část zimní kampaně,
kterou podporuje prodej last minute zájezdů do exotických destinací.