Dnešní marketéři se v džungli dat, technologií a trendů snadno ztratí
Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které
současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu,
píše Oldřich Vávra z VŠE.
Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které
současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu,
píše Oldřich Vávra z VŠE.
Veronika Babkovová vystřídala ve vedení kreativního hubu Imminent Darka
Silajdžiće, který z agentury odešel.
Asociace komunikačních agentur (AKA) zvolila na své podzimní valné hromadě
opětovně do svého čela za prezidentku Petru Jankovičovou. Schválila
rozpočet a klíčová témata a projekty na další rok.
Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů
umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to
společný výzkum asociací AKA a APRA.
Soutěž efektivity Effie Czech Republic udělila mimořádnou cenu za
kreativitu, získala ji kampaň epická Lego výzva od Kreativ Gangu.
V soutěži o nejkreativnější slovenské reklamy Zlatý klinec nebyla ani
v letošním roce udělena hlavní cena Grand Prix. Osobností reklamy je Juraj
Vaculík, klientem roku Slovak Telekom.
Cílem podzimní kampaně je zvýšit povědomí o hotelech a resortech
sítě Orea.
Vysmívat se hodnotám nestačí, musíte umět i něco nabídnout, myslí si
sir John Hegarty, který ve čtvrtek vystoupil v Praze na konferenci Brand
management.
Na otázky, jak obsahový marketing ovlivní nástup umělé inteligence a co
čeká tvorbu, řízení i vyhodnocování obsahu, bude hledat odpovědi
konference ContentX.
Svět reklamy je sám o sobě nudný, ale těch deset procent, co se povede, ty
jsou pak úžasné. Proto když tvořím, rozhlížím se kolem sebe, popisuje
legendární reklamní tvůrce John Hegarty.