ADC startuje třetí ročník ADC Academy
V listopadu zahajuje Art Directors Club třetím rokem svou ADC Academy.
Nabídne přednášky o brandingu, designu, reklamě i dezinformacích.
V listopadu zahajuje Art Directors Club třetím rokem svou ADC Academy.
Nabídne přednášky o brandingu, designu, reklamě i dezinformacích.
Letošní vánoční kampaní chce Kofola inspirovat k šíření dobra a
realizaci drobných skutků.
Na shortlist evropské soutěže ADCE Awards se dostaly čtyři přihlášky
z České republiky, mladí kreativní získali prvenství v Greatness
Challenge.
Do finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur
McCann a Mustard.
Většina zákazníků O2 nemůže využívat výhod nové sítě 5G, nemají
totiž vhodné telefony. O2 proto vánoční kampaní podporuje výměnu
zařízení za zvýhodnněých podmínek. Upozorňuje také na bezepčnostní
rizika starších zařízení.
Vítězi druhého ročníku soutěže Creative Express jsou Radim Šlechta a
Šimon Dolejšek z Boomerang Communication.
Nový reklamní spot společnosti PRE představuje lidi, kteří využívají
produkt PRE Proud EKO, a to, jak jsou vnímáni okolím.
Marketingovou kampaň pojal Burger King multikanálově a využívá v ní
lokální adaptace globálního konceptu.