České vánoční kampaně se chtějí vyhnout klišé
Mnohé vánoční kampaně na českém trhu mají společnou snahu vyhnout se
klišé či sentimentu.
Mnohé vánoční kampaně na českém trhu mají společnou snahu vyhnout se
klišé či sentimentu.
Společnost České dráhy si v podzimním výběrovém řízení na
nadlinkovou komunikaci vybrala svou dosavadní agenturu.
Soutěž ADC Czech Creative Awards představuje novou přihlašovací aplikaci.
Od 9. ledna do 28. února bude možné přes ni podat přihlášku.
Šéfem kreativního oddělení agentury Story TLRS se stává Jiří Markvart.
Výzkumná agentura Behavio Labs spustila ostrou verzi webového nástroje
Behavio Platform.
Kreativní týmy agentur Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL, které
tvoří komunikační divizi skupiny Publicis Groupe, nově povede Kosta
Schneider.
Metropolitní rádio Expres FM české internetové jedničky Seznam.cz uvedlo
novou kampaň, ve které si hraje s doplňováním slov, a to i vulgárních.
Art Directors Club startuje vlastní vzdělávací program s názvem ADC
Academy.
Jan Lesák se stal novým kreativním ředitelem agentury Leo Burnett. Ve
vedení agentury doplnil její dosavadní kreativní ředitelku Nikolu Foktovou.
Společnost Kiwi.com postavila vlastní kreativní tým. Do jeho čela nastupuje
Christophe Wechsler.