Guerilla pro Galerii Vaňkovka zasáhla tři čtvrtě milionu lidí
Guerillová kampaň pro brněnskou Galerii Vaňkovka zaznamenala souhrnný
placený i organický dosah kolem 750 tisíc lidí.
Guerillová kampaň pro brněnskou Galerii Vaňkovka zaznamenala souhrnný
placený i organický dosah kolem 750 tisíc lidí.
Startuje nová kampaň zdravotní pojišťovny OZP „Péče o to
nejcennější, co máme“.
Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a uvádí
image kampaň s názvem Druhé já.
Jedním z prvních společných projektů je příprava komunikace pro jeden
z mladších produktů v portfoliu – ležák Budvar33.
Novým kreativním ředitelem v produkční agentuře Nice! se stal Emil
Nitkulinec.
Od úterý 1. srpna nasazuje Air Bank nový komunikační koncept „I to se
může stát".
Art Directors Club hledá nového předsedu klubu. David Suda se již o tento
post ucházet nebude.
Datart mohl prostě promovat levnější pračky, vydal se ale nad základní
tábor až do výšin stylizované reklamy. Jak je úspěšný, testuje agentura
Behavio.
Dodavatel energií Centropol si ve výběrovém řízení na reklamní agenturu
zvolil Ogilvy.
Akce určená pro začínající kreativce Portfolio Night se odehraje
13. června poprvé také v Praze.